lunes, 11 de julio de 2016

CARTA DE COMIAT DEL PRESIDENT ENRIC TORMOS: GRÀCIES

Després de quatre anys de President del Cullera Rugbi Club crec arribat el moment de dir “fins ara”, la veritat és que com va dir Mahatma Gandhi “estar preparat és important, saber esperar ho és encara més, però aprofitar el moment adequat és la clau de la vida” jo crec que el moment adequat és ara i no tinc cap dubte en cap moment.
No vaig pensar escriure açò fins que em vaig trobar fent-ho És com si sentira que necessite dir-vos unes coses i que no se com fer-ho, pero al final crec que existeix una paraula per definir tot el que desitge dir-vos: “GRÀCIES”
Als meus companys de junta…Gràcies!!!

per permetre'm gaudir d'aquest esport des d'un lloc que mai m'imaginí
per aportar el millor de cadasqú.
pel compromís complit.
pels objectius assolits.
i el més important de tot, per seguir pel mateix camí…

Als jugadors i entrenadors Gràcies!!! ….

per entendre que açò és un joc i cal gaudir-ho.
per demostrar-me que el rugby encara segueix sent rugby
per “ tolerar-me i obligar-me” a compartir temps amb ells.
pel gran esforç realitzat per sortir del no-res.

Als pares de l’escola en general (els que hi participen i també els que no)…Gràcies!!!

per la confiança dipositada, tanta que a alguns no els he arribat a conèixer bé.
per triar el nostre club i el nostre joc.
per acceptar coses encara que no estiguen d'acord en moltes d'elles.

Als pares de l’escola en particular (ells saben els qui són)…Gràcies!!!

per posar tot davant cada situació.
per les bones estones que hem passat en les eixides amb els xiquets
pel suport i alè permanent.

per l'exemple que donen.

Una abraçada ben forta a tots els GatsBlaus!!